Yay! De har fått ett hem!

Nawh.. Nu har alla små valpar fått hem. När jag läste om taxarna i tidningen funderade jag starkt på om jag skulle ringa Magnus och övertala. Men sen slog verkligheten in... Jag och Magnus hade inte haft några problem att ta hand om en hund till men problemet kommer när det gäller hundvakter. Att plötsligt ta hand om två små busar är ett väldigt stort ansvar och kräver otroligt mycket tid. Vår kära hundvakt/granne är pensionär och två hundar blir ett väldigt hårt arbete för henne. Som tur är har iaf alla små taxar fått ett hem, vad skönt att höra. Taxar är fräcka, speciellt denna sorten... kanske blir en tax i framtiden?



[Länk till repotaget]

Kommentarer
Postat av: Ceasar

Tjena Boris!

Jag ville bara säga att min tävling är igång nu! du hittar den på www.ceasar.nu såklart! Hoppas du deltar och gärna skriver om det på din blogg :) Vi hörs!

2008-11-13 @ 12:19:48
URL: http://www.ceasar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0