Stackars Boris

Stackars Boris. Imorse innan jobb var det dags för långpromenaden. Det småregna lite men orkade inte ta med ngt paraply för det. Tänkte inte så mkt på Boris eftersom har inte brytt sig den senaste tiden om han blir blöt om tassarna eller inte. (När han var liten vägrade han gå ut om det regnade) Gick en normalrunda ist bara, tog ca 50 minuter men så fort jag närmade mig hemmet så började Boris dra väldigt i kopplet. Tillsist ville han springa. Jag försökte hänga med så gott jag kunde. När han kom till porten så ville han verkligen in. Detta är första gången någonsin Boris velat gå hem självmant.

Vill hunden hellre vara inne än ute, då har man nog gjort honom riktigt trött... eller så var han lite frusen. Dock blev han väldigt busig så fort jag ville torka honom. Gick inte så bra med andra ord :)


Kopierade bara inlägget som jag skrivit på min egen blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0